COVID-19: DER ER RISIKO FOR LÆNGERE LEVERINGSTID. VI BEKLAGER ULEJLIGHEDEN.

KONTAKT & FAQ

Populær spørgsmål

Hvor lang tid tager det før, at jeg får mit personlige kæledyrsporttræt?

De fleste ordre vil blive sendt inden for 1-2 uger, og i nogle tilfælde endnu hurtigere. Når portrættet er blevet designet, får du mulighed for at se resultatet, inden det bliver sendt til tryk. Når portrættet er sendt til tryk, bliver de fleste ordre leveret inden for 1-2 uger. BEMÆRK, at levering i visse tilfælde kan tage længere tid, hvis en dialog omkring billede eller andet bliver nødvendigt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Vil det kun være ansigtet på mit kæledyr, som vil være på plakaten?

Ja. Hvis der er andre mennesker eller objekter på billedet som du indsender, vil vores designer beskære og klippe dem ud af billedet. Bemærk, hvis dit kæledyr bærer påklædning f.eks. en hat, briller, kasket eller anden beklædning, vil dette komme med på portrættet. Vi anbefaler at du vælger et billede af dit kæledyr med en neutral baggrund uden for meget aktivitet. Dertil at dit kæledyr er placeret i den position, som du ønsker på det færdige portræt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Har jeg mulighed for at se mit kæledyrsportræt, inden det bliver sendt til tryk?

Ja, du har mulighed for at se resultatet, inden det bliver sendt i produktion. Vi sender dig en mail med et preview, så snart portrættet er færdigt. BEMÆRK, når vi har sendt dig email med et preview af portrættet, har du 48 timer til at vende retur. Herefter bliver dit portræt sendt til tryk. Vi anbefaler, at du læser vores Returnerings- & tilbagebetalingspolitik, inden du bestiller et kæledyrsportræt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Hvad vis jeg ikke er tilfreds med mit personlige kæledyrsportræt?

Hvis du ikke er 100% tilfreds med det endelige resultat, som du får tilsendt, så skal vi nok finde en løsning. Det er vigtigt for os, at du er glad og tilfreds med dit personlige kæledyrsportræt. Processen vil i denne forbindelse være delt i to. Er du utilfreds eller ønsker ændringer til portrættet, hvor det du ønsker ændret er elementer, som du har nævnt i forbindelse med din note i kurven. Det kunne for eksempel være, at du har lavet en note om, at du ikke ønsker halsbåndet med på portrættet. Har vi lavet portrættet med et halsbånd, laver vi ændringerne uden beregning. Er delen, som du ikke er tilfreds med eller ønsker ændret ikke blevet oplyst i forbindelse med bestillingen (Du afgiver en note i kurven), kan der komme et gebyr på minimum kr. 100,- alt efter omfanget af de rettelser, som du ønsker til portrættet. Det skyldes, at vi skal bruge mere tid og i nogle tilfælde lave store dele af portrættet om.

Vi anbefaler, at du læser vores Returnerings- & tilbagebetalingspolitik inden du bestiller et kæledyrsportræt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Har jeg mulighed for at annullere min ordre?

På grund af naturen af vores personlige kæledyrsportrætter, hvor hvert portræt er unikt og skabes fra bunden, begynder vi arbejdet på dit portræt med det samme ordren kommer ind. Hvis du skulle fortryde dit køb og ønsker dit personlige kæledyrsportræt annulleret, skal du sende os en mail med navn og ordre nummer inden for 12 timer efter du placerede din ordre for at modtage en refundering af din ordre. Efter 12 timer er det ikke længere muligt at annullere ordren, da vi er gået i gang med at bruge tid på dit kæledyrsportræt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Hvordan bruger jeg en rabatkode?

Du har mulighed for at indtaste rabatkoden på det sidste step i købet. BEMÆRK, du har kun mulighed for at bruge en rabatkode pr. ordre. Rabatkoder påvirker ikke prisen på fragt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?

Vi tilbyder muligheden for at betale med alle debit og kreditkort. Vi benytter den betalingsservice som Shopify tilbyder, den er sikre og krypteret.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.


Levering og returnering

Min plakat eller ramme er blevet beskadiget under fragten?

Alle portrætter, der bliver bestilt som plakater, bliver beskyttet af et stykke silkepapir, inden det bliver placeret i det robuste paprør. Vores udvalgte leverandør gør meget i at optimere deres emballage og pakning, så skade på produktet ikke forekommer. Bestiller du plakat monteret i rammen, ankommer den i en kasse, hvor ramme er beskyttet med f.eks. boblefolie. Det sker at et fragtfirma formår at beskadige dit bestilte produkt - I den forbindelse skal du kontakte det pågældende fragtfirma og anmode om en erstatning. Hvis du modtager et produkt, der har skader som ikke kommer fra fragt eller printfejl, skal du sende og en mail med dit ordrenummer, billede og kort beskrivelse af problemet til: hello@designmypet.dk Dette skal du have gjort inden 48 timer, fra du modtager produktet. For mere information om dette - venligst læs vores Returnerings- & tilbagebetalingspolitik.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Hvad koster fragt?

Vi har en fast fragtpris på 35 kr. Denne pris gælder uanset, om du køber en plakat eller en plakat med ramme.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Har jeg mulighed for at returner mit køb?

Vi anbefaler at du læser vores Returnerings- & tilbagebetalingspolitik, da flere kriterier skal være opfyldt, før det er muligt at returner dit købte kæledyrsportræt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Tilbyder i refundering?

Vi anbefaler at du læser vores Returnerings- & tilbagebetalingspolitik, da flere kriterier skal være opfyldt, før det er muligt at anmode om refundering.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Hvor lang tid tager fragt?

Når portrættet er sendt fra vores trykkeri, bliver de fleste ordre leveret inden for 1-2 uger. Når dit portræt er afsendt, modtager du et link til, hvor du kan spore din forsendelse. Da vores leverandør ikke er dansk, stopper sporingen på det link, som du modtager fra os, når det udenlandske fragtfirma har overleveret din pakke til PostNord. PostNord plejer at være gode til at sende dig en besked om, at de har modtaget en pakke til dig, som her indeholder et nyt link, så du kan spore pakken resten af vejen. BEMÆRK, at levering i visse tilfælde kan tage længere tid, hvis en dialog omkring billede eller andet bliver nødvendigt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.


Billede information

Hvad er et godt billede?

Det er vigtigt for os, at dit personlige kæledyrsportræt er kniv skarpt. Derfor går vi meget op i kvaliteten på det billede, som du indsender. Men hvad gør et billede godt?

  1. Billedet er taget hvor der er god naturlig belysning
  2. Billedet bliver taget tæt på og i niveau med kæledyret. Dette vil sikre at vi kan beskære og skabe det bedste resultat.
  3. Sikre dig at hele kæledyret er med på billedet.
  4. Undgå en baggrund med mange forstyrrelser. Undgå en baggrund som har samme farve som pelsen på dit kæledyr. Undgå sløret eller utydelige billeder.

Vi har lavet en guide til at hjælpe dig med at vælge det helt rigtige billede. Guiden er synlig efter produktbeskrivelsen på hvert produkt.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

Vil jeg få besked, hvis billedet ikke er godt nok?

Vi evaluerer alle billeder, inden de bliver forvandlet til portrætter. I den forbindelse kigger vi på kvalitet, positionen af kæledyret, lys og andre punkter. Hvis vi mener kvaliteten på billedet ikke er god nok til, at vi kan skabe et personligt kæledyrsportræt til dig, bliver du kontaktet via de informationer, som du har afgivet i forbindelse med din ordre.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.


Produktinformation

Kan jeg kun få lavet et personligt kæledyrsportræt af min hund?

Nej. Vi elsker alle dyr, og det er muligt at få lavet et kæledyrsportræt af stort set alle kæledyr, så længe billedet lever op til kravene. Er du i tvivl, om vi kan forvandle dit kæledyr til et portræt, er du altid velkommen til at sende os billedet og få en vurdering, inden du placere en ordre.

Stadig brug for hjælp? Send os en mail.

TILBAGE TIL TOPPEN